Alla inlägg under april 2010

Av Eva - 28 april 2010 14:37

Nu har jag minsann tagit några bilder. Vågar inte tänka på hur många det behövdes för att få dessa stackars någorlunda. leia som allmänt kallas Svea har tagit sommarklänningen på sig.   

Lite spaning får man ju ha.

Hon vill inte gå hem, det var roligare att spana, alltså stretar hon emot och säger "rubba mig om du kan"

   

Sist men inte minst, Mojans påg med dom finaste småöronen

     

Bloppis-annons
Av Eva - 27 april 2010 14:37

Lida, dom kinesiska öärtkapslarna har man slutat tillverka. Man gjorde en bättre och effektivare variant, bytte namn till Lipro. Dom är mycket bättre. Har inte hört någon säga annat.

Då dollarn var 5,50 kr när jag satte priset 300 kr/burk måste jag höja till 350, dollarn har ju varit dyr länge nu.

  

Övrigt (Personligt), Säljes - Malmö (Skåne län)
Pris:    350:-
Telefon:    0707618856
 
Av Eva - 26 april 2010 13:06

Det har hänt lite igen. Jag fickettnytt fint foto av Hanna 2 månader   

Har minsann lyckats använda min skrivare och fixat till Tobias-bilden jag fick i julas

  

Full rulle är här med vovvar. Har lite svårt för attkalla Leia, det blir oftare Svea, det slutar nog så.

Har varit ett jäkla drag efter Lipro, bantakapslar, men dom är ju bra, jag har såna att sälja.

 Nu det trista.

Min granne/väninna, lika gammal/ung som jag. Vi hittade henne död i fredags. Jag har mått så dåligt av detta. Det tog mig som f****

Av Eva - 9 april 2010 12:41

Måste bara få urmigilska, sorgosv.

Diana hade jordens roligasteoch fina avelstik Dunder kullsyster till Ale, det räcker väl? En sk väninna till Diana ville så gärna testa hur det var att ha en sån liten hund. Dian tyckte att Dunderkunde ju få flytta dit eftersom hon var pensionär, kunde ju vara värd att få vara i centrum lite. Det funkade bra, hon blev utställd några gånger psv. Matte träffade sen enkille som är väldans aktiv i bruks. Vet inte om det kan vara orsaken, men Dunder finns inte mer. Hon mådde inte så bra säger man, och hon börjar bli gammaloch skruttig. Det är inte sant, jag har träffat henne fkera gånger efter det att hon flyttade dit. Det finns inte en chans att en hund i det skicket och dtrimmet kan tackla av så, det är bara jävla skitsnack om det inte fanns en snabbsjukdom som ställde till det. Dessutom visste inte Diana att hennes hund var avlivad.  Jag är så jäkla arg och ledsen. Alla som känner Dunder vet ju hur häftig hon var.

Av Eva - 3 april 2010 19:18

Idag har vi försökt att fota Leia. Det är omöjligt att få henne stilla länge nog. Vi lyckades med att ta några av Ale och Leia men fy tusan så dålig  kvalitetet.

    

Av Eva - 1 april 2010 07:24

Nu är det himla längesedan jag var här. Har fått påstötningar. Vet inte om jag vågar erkänna vad det är som har gjort det. Det där förbaskade Facebook har förgiftat mig. Sitter där som ett fån och spelar. Nu ska jag erkänna hur mycket som har hänt sen sist. En liten flicka har fötts i Sandviken en liten Hanna. Tobias var inte jättenöjd från början. Han ville ju faktiskt ha en kille, och Hanna är faktiskt inte fint namn. Men det har gått över han gillar flickabebisar nu.

    

Tobias har byggt ett jättefin hus med källare till mig. Titta så fint det är.

  

En liten valp harflyttat hit. Morängsbackens Princess Leia. Hon blir 12 veckor på lördag.

    

En mycket trevlig och fin valp Jag tror nog att jag ¨vågar skylla både Disco och Leia för att vara ganska stabila. Man renoverar fasaden på vårt hus. Det står gubbar utanför fönster och inne på balkongen och fräser fogar eller nåt. Det låter som f***  dom sover båda två lugnt.

   När dom inte sover har dom dökul.

Ovido - Quiz & Flashcards