Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Lite nytt

Av Eva - 9 juni 2009 20:45

Tro det eller ej, men nu ska jag uppdatera lite. Det har hänt lite sen sist.

Lilla Dusty fick flytta till pappa Kato hos Pasi med flock på Svansbodens kennel i Värmland. Hon trivs lika bra som Kato. Det är så himla skönt att veta att dom har det bra. Han kommer att ha hur många hundar som helst till slut. Vi ska ju para Tistel nästa löp, hahahah då placerar vi alla utom den Inger ska ha där. Som du ser Pasi så sätt fart och bygga till lite.

Camillas Lisa finns inte med oss längre, hon blev knappt 9 år. det är en  verklig förlust. Snällare och goare hund finns inte. Hon var katos absoluta idol.

På tal om Kato. Han blev pappa till 4 valpar på Frideborgs kennel Jag tror det var 3 trfärgade blandade kön och en liten blå tik. Han är duktig han. Jag tror nästan att det är 2 kullar till på g inom kort.

Lille Disco är lika go och kul som alltid. Full av loppor precis som hans far var i den åldern. Jag har försökt fota men han är inte stilla så länge att det funkar.

Vad tror ni man har gjort för att få en sådan konstig hund med 2 huvud? Är det en ny ras eller?


 
 
Jennie

Jennie

9 juni 2009 22:09

Hej,
Kul att du uppdaterar. Alltid roligt att läsa om vad som händer o.s.v Jag får komma upp en dag när jag är i Malmö. Jag vet att jag är kass på de men tiden går så himla fort när jag är i storsta´n. Trist detta med Lisa. Det är inget roligt när sådant händer.
Sköt om er så synes & höres vi!
Kramar
Jennie, Alfons & Ådi

http://www.our-site.dinstudio.se

 
Jennie

Jennie

19 juni 2009 11:40

Glad Midsommar! Tack för en trevlig pratstund igår. Alfons & Ådi hälsar till Disco och tackar för en skojig lekstund. Kramar från oss

http://our-site.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 28 februari 2011 11:51

Jag har en svart/vit Shetland Sheepdog hanvalp, född 7/2, tillgodo hos en uppfödare. Då jag ej har möjlighet att ha hane vill jag sälja eller ev byta mig till en tik. Det måste inte vara liten valp, men reggad och allt det där.  Bild kan skickas snar...

Av Eva - 17 november 2010 18:18

Har en del hushålls prylar jag inte använder. Oanvända är dom faktiskt Ångmopp för golv och mattor Raclettgrill Pannkaksjärn elektriskt Multikastrull för koka, fritera, ånga Behållare för kylda drfycker. Fyll röret med is sen har dy kall dr...

Av Eva - 29 maj 2010 20:30

hej nu har jag minsann varit duktig på att uppdatera, eller Jag fick lov av Micke och Malin att visa denna söta bilden där dom har Hanna.      Idag fick jag den nya fina hundsängen. Svea är galen i sängar.    ...

Av Eva - 18 maj 2010 08:11

Hej! Jag åkte inte på utställning med svea den lea, det var så blött och trist. Det var en härlig helg med barnbarnen. Dom kom ju bara över helgen, och som vanligt stressade dom omklring. Dom har ju alla de sina, utom Magnus föräldrar, här nere. ...

Av Eva - 12 maj 2010 07:43

Hej I morgon kommer Camilla, Magnus och barnen. Tobias ska bo hos mormor själv, utan mamma och pappa. Han säger att han är ju stor kille och vågar det. Det ska bli jättekul, jag har ju inte träffat lilla Hanna ännu. På tal om annat. I går var det...

Ovido - Quiz & Flashcards