Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Valpar, hundar, barn, lipro mm

Av Eva - 23 augusti 2009 08:04

Hej.

Åter igen är det jätte länge sen jag uppdaterade. Får väl finna mig i att jag är sån. Det har ju varit en himla varm sommar, alldeles för varmt i min smak. Jag var hos Camilla med familj i början av juli, sen åkte dom med hit. Det var så roligt att umgås med dom så länge. Den lille Tobias är bara bäst, ja i alla fall än så länge för om allt går som det ska så får han ett litet syskon i februari. Tobias ritade av oss på marken, jättebra porträtt blev det.

Dom där nya Lipro är skitbra. Jag har fått många rapporter om rejäl viktminskning, allt från 5 till 12 kilo på en månad. Det är ju inte vanligt med så mycket förstås. Till och med jag har gått ner trots cortisonet. Jag har såna till dom som vill köpa

evabrolin@bredband2.com   0707-618856.

Minsann har jag lyckats ta en bild av våra små hundar också.

Kato har blivit pappa igen. En kull med 4 sobel och en svartvit dom är bara så söta.

Ha det bästa alla.



 
 
Carina

Carina

27 augusti 2009 09:07

Heeeeej
Vilka valpar !!!!!!!!
Vem är det som har dom ?? Är det Pasi själv ??
Den sobla med bred bläs är det en tik eller hane ??
Dom där Lipro är det såna jag köpt av dig ??
Jag har ju slarvat så in i norden, men det beror väl på att jag ej mått så bra.
Ha det så gott.
På söndag är det utställning =)
Kramar från oss och alla pälsbollar

http://babysockskennel.3w.se

 
Jennie

Jennie

1 september 2009 20:28

Hej,
Så stor han har blivit "lille" Tobias och tänk att han ska bli storebror :) Skönt att du har fått träffa dem mycket nu under sommaren.

Sköt om er och hälsa familjen i B-trappan

Vi höres & synes vi...

Ps; Alfons tackar för gratulationen på hans födelsedag!

http://our-site.dinstudio.se

 
Ingen bild

Maggan

8 mars 2010 00:22

Vad kostar Lipro tabeltterna. Jag är intresserad ? Finns dom att köpa i sverige på nätet?

 
Ingen bild

mia

16 december 2010 00:25

Ja, jag gick 10 kg med lipro och min kompis 12 på två månader. Jag köpte mina på www.extra-slimming.se. De kostar 399 kr för 30 dagars användning.

 
Ingen bild

Eva

18 december 2010 16:11

Jag köpte mina på den nya sidan www.extraslim.se och de har erbjudande 299 kr just nu
http://www.extraslim.se/lipro-extra-slim-diet-pills/lipro-extra-slim-diet-pills.html
Jag håller med er att de är suvärena. Gick ner 7 kg på en månad. Jag är supernöjd!

 
Ingen bild

erik

26 december 2010 18:12

Jag köpte också Lipro på www.extraslim.se
De hade starterbjudandet 299 kr. De verkar bra bantningspiller. Jag har använt de 2 veckor och gick ner 4 kg. Det passar mig.

 
Ingen bild

Anika

26 december 2010 18:14

Jag tycker att www.superslim.se har bästa bantningspiller. Jag har köpt flera bantningspiller av de som var kanunbra.

 
viktminskning,kost & träningsblogg

viktminskning,kost & träningsblogg

15 februari 2011 23:19

hej :) fungerar lipro?? ha beställt från en sida som heter http://www.superprivate.eu/lipro-extra-diet-pills/prod_158.html är den att förslita sig på ?:)

http://lowcarbdiets.blogg.se

 
alice

alice

16 februari 2011 00:12

jagköpte mina på vippon.com de kan man lita på

http://www.vippon.com

 
Ingen bild

jenny

15 april 2011 09:54

Vippon är det värsta jag vet. Beställde mina piller och fick vänta i flera veckor. De påstår att de har skickat och jag fick aldrig de. De svarar inte i telefon. Vilket jävla företag.

 
Ingen bild

Eva

7 juni 2011 14:35

De slutar att sälja helt Lipro eftersom innehåller ämnen som ej får innehålla
Flera privatpersonernu kollas upp av polisen och får ej sälja detta
Fler fall utomlands har dött av dessa och i Sverige fått svåra skador
Innehåller annat som ej står här
Bra Polisen tar nu dessa privatpersoner som säljer och företag

 
Ingen bild

Daniel

11 juni 2011 16:59

Blir olagligt att sälja detta i Svierge blivit klassad som medicin bra
Flera dödsfall utomlands och men för livet i Sverige
Nu tar även polisen de som privatpersoner som säljer detta jätte bra
Sjukt ni som privat personer säljer sånt här farligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 28 februari 2011 11:51

Jag har en svart/vit Shetland Sheepdog hanvalp, född 7/2, tillgodo hos en uppfödare. Då jag ej har möjlighet att ha hane vill jag sälja eller ev byta mig till en tik. Det måste inte vara liten valp, men reggad och allt det där.  Bild kan skickas snar...

Av Eva - 17 november 2010 18:18

Har en del hushålls prylar jag inte använder. Oanvända är dom faktiskt Ångmopp för golv och mattor Raclettgrill Pannkaksjärn elektriskt Multikastrull för koka, fritera, ånga Behållare för kylda drfycker. Fyll röret med is sen har dy kall dr...

Av Eva - 29 maj 2010 20:30

hej nu har jag minsann varit duktig på att uppdatera, eller Jag fick lov av Micke och Malin att visa denna söta bilden där dom har Hanna.      Idag fick jag den nya fina hundsängen. Svea är galen i sängar.    ...

Av Eva - 18 maj 2010 08:11

Hej! Jag åkte inte på utställning med svea den lea, det var så blött och trist. Det var en härlig helg med barnbarnen. Dom kom ju bara över helgen, och som vanligt stressade dom omklring. Dom har ju alla de sina, utom Magnus föräldrar, här nere. ...

Av Eva - 12 maj 2010 07:43

Hej I morgon kommer Camilla, Magnus och barnen. Tobias ska bo hos mormor själv, utan mamma och pappa. Han säger att han är ju stor kille och vågar det. Det ska bli jättekul, jag har ju inte träffat lilla Hanna ännu. På tal om annat. I går var det...

Ovido - Quiz & Flashcards