Alla inlägg under september 2008

Av Eva - 21 september 2008 18:34

Jag är inte så jättebra på att skriva här, det tar tid att samla ihopa sig ju.

I onsdags var Diana och jag och hälsade på hos Hättornas kennel. Det var mycket trevligt. Gull-Britt bullade upp med massor av smögås och pålägg.

Hon har många jättetrevliga och fina hundar. Speciellt en collietik som jag skulle kunna kidnappa. Hon hade en dösöt trefärgad tikvalp ,12 veckor är den, som är till salu.

För mer info om valpen gå in på Hättornas hemsida

http://web.telia.com/~u69401429/

 Idag var det dags för valpkurs igen, det går minsann rätt bra där. Han är helt slut när vi kommer hem. På eftermiddagen kom syrran Dakita på besök. Guuuud så roligt dom hade. Försökte fota lite, men hur gör man för få dom till att vara lite stilla. Det bästa jag åstadkom var detta.


Av Eva - 1 september 2008 07:35

Hej igen!

Vi var på utställning i Skurup igår. Det var jättekul. "Skryt"  Sheltiehörnans Cactuz blev BIR-valp. Diana bara rasslade till sig en massa bra resultat. Dunder blev bästa veterantik, Kiwi blev BIS-3, uppfödargrupp blev 2:a med kanonkritik. GRATTIS Diana.

Lars fotade en hel drös, så bilder kommer senare.

Min lille Disco och Kato har jättekul. Kato är otroligt tålmodig och snäll mot sonen. Jag hade min själ bitit han för länge sen.


Ovido - Quiz & Flashcards