Alla inlägg under november 2009

Av Eva - 9 november 2009 07:35

Hej. Det har hänt lite sen sist.

Jag har köpt nya/gamla möbler till vardagsrummet, trivs jättebra med dom.

  

Gick med i Facebook, det är nog inte bra för mig. Där spelar jag Farkle och är fast tror jag. Hinner inte med nåt annat, måste ju bara klå Carina, Inger och Pasi.

Har varit på ortopedtekniska och fått gjort avtryck av fötterna, dom ska göra skräddarsydda skor åt mig, sen jäklar ska jag förhoppningsvis kunna ta långisar igen. u vet jag i alla fall vad det är för fel med händer och fötter, det heter Neuropati eller nåt liknande.

Lite  tråkigheter också. Jag vet att det inte är kul att läsa sånt men måste bara skriva av mig det. Kan kanske låta lite virrigt men sån är jag ju.

Har en väninna som är skitbra, det kändes som en syster. Jag är ju så jäkla blåögd och naiv, skulle aldrig ens tänka tanken att det kunde vara nåt fel, och jag har försvarat henne med näbbar och klor om och när någon har så mycket som antytt nåt gale. Jag har i och för sig vid ett par tillfällen varit skum och konfonterat henne. Då har jag fått ågren som heter duga. Då lät det ju "Skulle jag göra så emot dig du som är som en syster osv, grät och hulkade som fan. Mildan jesus så knäckt jag blev, var ju övertygad om att om man blir så ledsen har man garanterat rent mjöl i påsen. Genom denna "väninna" kom jag i kontakt med en kvinna som jag pratade med i telefon några gånger. Hon verkade vara jättetrevlig och kunnig. Fick sen  höra en hel del som gjorde att jag med min stora trut var otrevlig mot henne i telefon och inte så lite heller. Denna stackars människa blev sedan utsatt för nåt hemskt. Jag trodde ju på min kompis som berättade skräckinjagande info. Jag var inte den ende som trodde på skiten, kan väl säga att så från Ystad till Haparanda gick ryktena. Nu har jag fått veta sanningen, jag har alltså fått kopior från myndigheter som bevisar att allt var ljug. Jag  mår skit av att jag lyssnat. Stackars människa har förlorat hur mycket som helst på detta. 

Ovido - Quiz & Flashcards