Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Lite skryt

Av Eva - 21 juni 2009 20:50

Ja så var midsommaren över. Då går vi mot mörkare tider och innan man vet ordet av är det jul.

Man kan ju inte annat än skryta över en sån redig hund som Disco. Han har jäklar inte fått lära sig mycket, men han är kanonsäker på inkallning. Kommer som skjuten ur en kanon även om han har fått nys på något. En fågel eller kanin eller nåt som han har börjat springa efter, han  tvärstannar så fort jag kallar. Kolla på bilden härunder, där har jag precis stoppat han från att jaga efter kaninen son syns, han står kvar så att jag kan ta fram kemran och trycka av också. KOLLA den andra bilden då, den med den blå. är han söt eller har jag fel. Jag är helsåld och jag är inte så förtjust i den färgen annars men fyyyy så fin jag tycker att han är.


 
 
Carina

Carina

27 juni 2009 11:09

Hej hej
Vad positiv du är då=) Snart jul !!!!!!!!
Är det en Disco son den blåa??
Hur är det med Dusty ?? Nu blir dom ju 1 år.
Ha det gott
Karro och hennes pälsklingar hälsar.
Kram från oss på Babysocks

http://www.babysocks.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 28 februari 2011 11:51

Jag har en svart/vit Shetland Sheepdog hanvalp, född 7/2, tillgodo hos en uppfödare. Då jag ej har möjlighet att ha hane vill jag sälja eller ev byta mig till en tik. Det måste inte vara liten valp, men reggad och allt det där.  Bild kan skickas snar...

Av Eva - 17 november 2010 18:18

Har en del hushålls prylar jag inte använder. Oanvända är dom faktiskt Ångmopp för golv och mattor Raclettgrill Pannkaksjärn elektriskt Multikastrull för koka, fritera, ånga Behållare för kylda drfycker. Fyll röret med is sen har dy kall dr...

Av Eva - 29 maj 2010 20:30

hej nu har jag minsann varit duktig på att uppdatera, eller Jag fick lov av Micke och Malin att visa denna söta bilden där dom har Hanna.      Idag fick jag den nya fina hundsängen. Svea är galen i sängar.    ...

Av Eva - 18 maj 2010 08:11

Hej! Jag åkte inte på utställning med svea den lea, det var så blött och trist. Det var en härlig helg med barnbarnen. Dom kom ju bara över helgen, och som vanligt stressade dom omklring. Dom har ju alla de sina, utom Magnus föräldrar, här nere. ...

Av Eva - 12 maj 2010 07:43

Hej I morgon kommer Camilla, Magnus och barnen. Tobias ska bo hos mormor själv, utan mamma och pappa. Han säger att han är ju stor kille och vågar det. Det ska bli jättekul, jag har ju inte träffat lilla Hanna ännu. På tal om annat. I går var det...

Ovido - Quiz & Flashcards