Alla inlägg under mars 2009

Av Eva - 22 mars 2009 17:41

Hej.

Igår var vi på Malmö int. Himmel så mycket fina hundar. Carina ställde sin Jenka, undrar om hon har landat ännu eller seglar omkring på moln fortfarande? Efterår följde carina och Jenka med hit och fikade lite. Tjo flöjt så kul det var med en ny tjej på besök. Det var inga som helst problem, Tistel, Ale och Disco välkomnade henne varmt Njaa kanske Disco var lite väl kärvänlig förstås. Han fick ha sig en torpare mellan varven.

Nu vet jag i alla fall vad för hund jag ska ha om det blir så att jag ska ha alltså. Ska importera från Spanien, tror dom heter Lladro. Man kan få i olika storlekar och färger. Dessutom är dom inte lika hämndlystna som Disco. Jag klistrade öronen på honom, han var skitsur länge. Då fick jag straffet. En förlängningsladd och NÅTVERKSSLADDEN. Nu har jag trådlöst, detta var nog den 5:e som rök av hundtänder dom sista 3 åren. Tittabara så söt han blev med klistrade öron. Det var väl inget att tjura över.

Av Eva - 16 mars 2009 19:17

Vi var hos Carina för ett tag sen. Honfotade lite. Dom är så söta dom små liven. Kan berätta att det är min Disco som har så fina ståöron. Carina har nog klämt Dusty i dörren eller nåt och förstört hennes öron, eftersom dom är vippade.


Av Eva - 12 mars 2009 21:40

Jag är urkass på det här att uppdatera. men nu minsann är jag på G.

Har nu fått klart besked om att om det blir positiva förändringar med hälsan så tar det i alla fall flera år. Jag får se det klart och tänka positivt. Pga detta har Kato nu flyttat. Han bor hos Pasi på Svansbodens kennel i Värmland. Han trivs jättebra och blev stormförtjust i Pasi och hans hundar direkt. Så som han har det nu skulle jag aldrig kunna erbjuda en hund. Inte nog med att dom bor helt underbart med  skog och mark så långt ögat når så fick han minsann para en tjusig tik inom en vecka. Kato tycker att han har hamnat i himmelriket.

Ang dom där bantningspillerna Lida. Man har typ uppdaterat dom, gjort dom lite starkare och bättre. Jag fick ett par provburkar, testade och jistanes så mycket bättre dom var. Jag skickade tillbaka alla Lida och fick bytt till dom nya Lipro. Nu har jag bara Lipro att sälja men fortfarande det lägre priset. Vill du veta mer om dom så maila mig på evabrolin@bredband2.com.


Ovido - Quiz & Flashcards